Počeo je zadnji i najduži od četiri velika modna događaja,Paris Fashion Week . Cijela modna elita preselila se s ulica Milana na ulice grada romantike, dobre hrane i svijetla. Što možemo očekivati od trendova za sezonu proljeće i ljeto 2015 saznat ćemo u slijedećih nekoliko tjedana.
Rochas
Kolekcija puna čipke i otmjenosti. Bilješke s ove revije vrvjele su natuknicama poput „djevičanska sramežljivost“, „senzualnost u cvatu“, „delikatno“, „dragocjeno“ i sve navedeno je izvedeno.
Cijela kolekcija bila je u crnim i bijelim tonovima, s ponekim zlatnim detaljem. Košulje su bile zakopčane do vrata , a remeni zabave rade uglavnom postavljeni poprilično iznad struka. Motivi na prozirnim, nježnim bijelim košuljama su bili cvjetni i na drugi možda najprigodniji motiv proljeća – lastavice. Lijepa , raskošna kolekcija koja je opet tako jednostavna, sramežljiva i skromna u toj svojoj veličanstvenosti.
Mouretova revija na Paris Fashion Weeku svodila se na tropske motive, lijepe žive boje , ogrlice i cvijeće. Haljine, uglavnom dužine do koljena napravljene su asimetrično, oštrih linija, a pastelne boje uz crnu dolaze do izražaja, dok opet ni jedna nije dominantna i to sve daje još više dojam svježine.
„Ja sam praktična osoba, Djevica, pa uvijek razmišljam o tome što će žene živjeti , pokušavajući predvidjeti njihove osjećaje, ljudi će kupiti nešto je – za tim čeznu,“ rekao je Mouret sažeto.
Roland Mouret
Mouretova revija na Paris Fashion Weeku svodila se na tropske motive, lijepe žive boje , ogrlice i cvijeće. Haljine, uglavnom dužine do koljena napravljene su asimetrično, oštrih linija, a pastelne boje uz crnu dolaze do izražaja, dok opet ni jedna nije dominantna i to sve daje još više dojam svježine.
„Ja sam praktična osoba, Djevica, pa uvijek razmišljam o tome što će žene živjeti , pokušavajući predvidjeti njihove osjećaje, ljudi će kupiti nešto je – za tim čeznu,“ izjavio je Mouret sažeto.
Carven
„Ideja cijele kolekcije je brzina, ravne linije, siluete inspirirane šezdesetim godinama, torbice se nose kao kacige“, rekao je Guillaume Henry u backstageu.
U ovoj kolekcije je svakako bilo neke uredne slatkoće, nećeg što je Henry pametno unio u kolekcije ove kuće od 2009. od kada je imenovan kreativnim direktorom. Čini se kao da je Penelope Pitstop bila inspiracija ovogodišnje Carven kolekcije na Paris Fashion Weeku.
Balmain
Ova kolekcija je bila inspirirana ikonama ’90 i kolekcijama tog doba. Ali bez obzira na to dijelovala je zapravo jako moderno.
Hlače visokog struka, kosa modela zalizana unatrag, grafički detalji jarkih boja i oštrih linija isticali su se na reviji. Jedino što nije djelovalo oštro u kolekciji bile su maksi haljine, lagane i prozračne ukomponirane s mekanim majicama. Ova revija je bila spoj ležernog i couture stila za ženu koja se penje do vrha i usput baca muškarce na koljena.
Nina Ricci
Ovo je romantični bend čija je osovina čipka , volani i ženstvenost. Ovaj put je cijela kolekcija bila jednostavnija jer je Peter Copping inspiraciju potražio u poslije – ratnoj francuskoj kada su Madam Ricci i njen sin Robert stvoriti makete couture haljina za promoviranje francuske mode u tom razdoblju. Sve je bilo uljepšano na najjednostavniji način, pa i crna haljina je bila ukrašena jednostavnim šljokicama.
Ovo je bila Nina Ricci, realnija, jednostavnija.
Chalayan
Revija je otvorena sa serijom sunčanih naočala vezanih oko glave. Kolekcija je inspirirana sjevernom afrikom , španjolskom i marokom, drvećem i kanalima za navodnjavanje.
Drveće, narančino da budemo precizni , bio ljupki i ženstveni motiv.
Christian Dior
Ova kolekcija se nastavlja na Couture kolekciju koju smo vidjeli u sedmom mjesecu. „ Počeo sam razmišljati Što je to moderno?“, objasnio je Simons „ Ono što ljudi danas misle da je estetski lijepo, to je moderno. Osjećao sam da je modernije ići u daleku prošlost a ne „modernizirati“ izgled prošlog desetljeća. I čineći to uspio je staro učiniti modernim, a moderno starim.