Otkako je vidio slike vizionarskog arhitekta Le Corbusier slikane u Pariškom stanu, veliku terasu s kaminom, Karl Lagerfeldu se to odmah učinila kao odlična ideja za show. „ Jednostavno nikada nisam našao mjesto na kojem bi takvo nešto bilo moguće napraviti, “ rekao je nakon Chanelove predstave.
Do sada naravno, nakon gigantske šume, revije na koju je dovezen ledenjak iz Švedske, u zgradi super-maketa, Karl Lagerfeld je reviju za Chanel ovaj put prikazao manje ekstravagantnom i ispunio svoj dugogodišnji san.
Na svakom kraju piste bio je po jedan kamin s digitalnim plamenom, dok je poviše svakog stajalo barokno ogledalo na betonskom zidu i dio plavog zida koji predstavlja nebo, zapravo skoro jednako kao na slici koja je inspirirala dizajnera.
Osim što je ostvario dugogodišnji san o postavljanju ovakve instalacije na pistu, Karl Lagerfeld je postigao još nešto vrijedno, minimalizmom na pisti, svu pažnju publike je usmjerio na kolekciju.
A sama kolekcija je prekrasna, uglađena i chic, kao što i priliči couture miljeu, ali je prikazana na naćin koji nije običajan za haute, s kosom na šiljke i udobnim sandalama. Iako ovaj put nisu bile u pitanju tenisice, već ravne japanke pričvršćene oko gležnja trakama svezanim u mašnu.
Modeli su izlazili s obje strane i bilo ih je teško pratiti, dok se sam „sukob estetike“ događao na sceni i u modnom smislu. Arhitektonsku čistoću prikazivale su jakne grubih krojeva, koje su odavale štih fraka kakvi su se nosili u dvora 18. stoljeća, te su bili usklađeni s kako ih sam Karl naziva „biciklističkim hlačama“ i francuskim vojničkim kapama.
Na pistu posljednja je izašla Legerfeldova trudnica u vjenčanici, koja je izgledala kao kraljica iz nekog srednjovjekovnog vremena, dok su u samom finalu cure izašle s obje strane i u „sudaru“ se spojile u jednu veliku skupinu prije nego su zamijenile strane, što je izgledalo doista impresivno.